Despre mine

me

Draga cititorule, nu te grabi sa ma judeci! Ceea ce citesti aici nu vor fi obligatoriu ganduri personale, ci si pasaje, cugetari, afirmatii ale celor care au stiut de-a lungul timpului sa calauzeasca pasii nostri spre iluminare. Gusta tot ce gasesti aici ca pe-o picatura de vin rosu din paharul degustatorului. Daca ti se va deschide apetitul pentru intreg continutul, e numai alegerea ta. Dar, garantat, va fi castigul tau! Eu nu-ti voi fi decat, cu voia ta, un simplu calauzitor. ELA DIMBEAN

36 thoughts on “Despre mine

  1. Salut om bun. Se pare ca am dat peste tine la un MARE FIX. Sant intr-o perioada „foarte” INTERESANTA vietii. Daca poti cumva sa ma ajuti cu un sfat sau ceva sfaturi? Nu practic yoga sau alte meditatii dar se pare ca ceea ce numesti tu si altii KUNDALINI, s-a declansat. Nu stiu ce sa fac!! Vorbesc foarte serios! Aseara am experimentat ceva FENOMENAL! Am AFLAT ce este IUBIREA ADEVARATA SI NECONDITIONATA! Si e amuzant ca acum cand scriu usor usor revine!! Sant un pic cam tare nedumerit pt ca a venit aceasta traire odata cu vise si coincidente cel putin bizare. In mare cam am idee. Dar lipseste ceva in puzzle. Pffff. Chiar acum partea de sus a capului parca e invadata de curent. Parca curge ceva prin crestetul capului. Si furnicaturi…. Ma poti ajuta cu un sfat te rog. Te rog. Multumesc anticipat si macar ca ma asculti si ca am unde sa scriu si eu ce ma tulbura. Pt prieteni sunt bun pt pastile. „AI luat-o razna Marius”. Familia? subtire si acolo.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Stii ceva? Eu cred ca esti acea persoana care a gasit ” lumina” si care acum o imparte imprejurul sau si altora pe care o cauta.
    Iar eu ma bucur ca te-am gasit.
    Multumesc.

    Apreciază

  3. Blogul tau mi-a schimbat unele conceptii..si fara a spune vorbe mari, m-a invata cate ceva „cu greutate”. Multumesc pentru el..ma aflu intr-un moment al vietii, in care nu ma mai regasesc, nu ma mai cunosc..si iubesc imposibil. Tot ce citesc la tine imi unge sufletul cu o miere dulce.

    Apreciază

  4. Iti multumesc pentru tot ce am gasit aici.M-am simtit ca „acasa”.Cand citesc despre aceste lucruri ma regasesc,ma simt eu insami.Dar totusi nu reusesc sa imi mentin aceasta stare mult timp vazand in jurul meu „realitatea” si sfaturile de genu: traieste realist,nu mai visa.Esti intr-o jungla cel mai puternic supravietuieste,lupta cu viata.Voi ce parere aveti?

    Apreciază

  5. Nu e o intamplare ca am dat peste blogul tau. Este minunat ! Ma bucura faptul ca tot mai multe persoane sunt preocupate de nevoile sufletului. Iluminare, pace, prosperitate, iubire !

    Apreciază

  6. Dan, drag Dan, buna seara !

    Am nevoie ca toate comentariile mele la postarile din blogul tau sa fie sterse, asa ca te rog sa faci aceasta pentru mine.
    Multumesc vietii ca existi, sa nu te schimbi! Originalitatea si naturaletea sentimentelor ce le manifesti si prin cuvinte iti arata unicitatea, puterea ta. Iar incantarea si recunostiinta sant ale mele …
    Cuvintele nu ma ajuta sa motivez rugamintea de stergere a comentariilor mele.
    Iarta-ma ! Multumesc.
    – Minodora

    Apreciază

  7. Incantatoare postarile tale muzicale (3 din cele 4), binevenite ! Muzica in sine o consider o forma a tacerii, manifestarea simturilor vii, calde, necosmetizate de imaginea exterioara.
    Raman in asteptare fara a-ti cere continuarea bucuriei ce mi-o aduce muzica acestui blog, trimit catre tine gandul imbratisarii cu recunostinta.

    Apreciază

  8. Trimit catre tine bucuria ce mi-ai daruit-o citind „gandurile despre tine” si mai mult, „degustand” picaturi din intregul tau suflet. Cat despre castig … ma bucur de tine ! Multumesc.

    Apreciază

  9. Felicitari pentru ceea ce faci si multumim pentru oaza de liniste pe care o gasim aici,la tine :)O sa te vizitez frecvent🙂

    Apreciază

  10. De multa vreme l-am citit pe Swami Sivananda de atunci ma straduiesc sa gindesc numai pozitiv desi greutatile vietii ma coplesesc . Ma bucur ca te-am gasit,poti fi sigura ca voi citi tot .

    Apreciază

  11. felicitari si multumiri pentru ceea ce-ai adunat aici pentru setea noastra de iubire neconditionata…de unitate…de destin…

    Apreciază

Lasă un răspuns

