Azi implinesc trei ani! La multi ani!

Da, astazi blogul meu drag implineste 3 ani. Din care doar de vreo 2 ani si putin se afiseaza „in vazul lumii”🙂 La inceput, blogul a fost biblioteca mea virtuala secreta, locul in care strangeam tot ce gaseam interesant si util de citit si vazut. Lucruri care mi-au ajutat Sufletul in clipe grele. Si pentru ca terapia prin citit-vazut-studiat-inteles-experimentat a dat roade in cazul meu, am decis sa fac public blogul – in idea ca si altii, la randul lor, poate vor gasi aici un mic sprijin pentru Suflet. Daca a fost asa sau nu, fiecare dintre voi stie…
La multi ani, blogul meu drag!
Multumesc, dragi prieteni virtuali!

Ela Dimbean

16 gânduri despre „Azi implinesc trei ani! La multi ani!

  1. La cat mai multe materiale interesante,draga Ela ,care sa ne ajute si pe noi, cei ce citim ,spre sporire si întelepciune!:) La multi ani!

    Trimis de pe HTC

    Apreciază

  2. Multi inainte! Multumim pentru ca ne oferi si noua din ceea ce ai adunat …si pentru ca faci TOTUL PENTR SUFLETele noastre!

    Apreciază

Lasă un răspuns

