Cuvant pentru astazi, 4 noiembrie. Foloseste-ti mintea cu grija!

10492567_661215500635475_1048005950679121341_n

Nu mintea e problema. Felul în care este folosită mintea este ceea ce ajută sau pune piedici. Atunci când sufli printr-un fir de trestie gol, scoţi un sunet frumos care devine, fără efort, tăcere. Când mintea e liniştită, gândurile se ivesc în mod spontan, se oferă şi mor în vânt. Nu există nimic complex aici.

Scopul nu este acela de a face că gândirea să dispară, ci de a o încetini – în aşa fel încât să vină să se odihnească în propriul ei recipient. Tot ceea ce iese în evidenţă cu privire la individ, tot ceea ce separa şi divide, rămâne în ceea ce nu a cunoscut niciodată diviziunea. Numeşte-o iubire, compasiune, inimă-minte.Numele nu contează.

O dată ce te afli în acel loc, nu mai doreşti să fii nicăieri altundeva. O dată ce te odihneşti în acea pace, nu mai poţi fi atacat de gândurile tale, sau de cele ale altcuiva.

Paul Ferrini

2 thoughts on “Cuvant pentru astazi, 4 noiembrie. Foloseste-ti mintea cu grija!

  1. Ama draga, inteleg ce spui. Este un blog personal caruia eu i-am ales designul si, implicit, culorile. Problema este ca tot ceea ce am ales este in ton cu ceea ce ochiul meu percepe ca fiind placut. Probabil o fi de vina si astigmatismul meu destul de pronuntat. Daca te ajuta, da copy/paste la textele care te intereseaza intr-un document Word si-o sa le poti vedea scrise cu negru pe fundal alb.
    Cu drag,
    E.D.

    Apreciază

  2. Eu am mai spus…imi place foarte mult acest site pt ca are o multime de articole interesante, pe care le-asi citi cu drag si interes, DAR…fondul acesta NEGRU, pe langa ca este foarte obositor la ochi, este intr-un cotrast extrem de puternic cu continutul site-ului …va rog, dragi web-designeri, faceti ceva! schimbati fondul intr-o culoare mai deschisa, mai calda si mai odihnitoare pentru ochi! Sunt sigura ca si alti vizitatori constanti ai vostri ar aprecia acest aspect!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

