CRIZA PSIHO-SPIRITUALA DE TRANSFORMARE. NODURI SI SEMNE

EARTH CHANGE MZ

ARTICOL PRELUAT DE PE :

calatoriainimii.net – HORIA si ELENA FRANCISC TURCANU

ARTICOLUL ORIGINAL AICI

”Ce se petrece cu mine în ultimul timp? În ultimele luni, în ultimii ani? Ce se petrece cu viața mea? Ce este această tulburare stranie pe care o simt în interior, din ce în ce mai puternică, din ce în ce mai ciudată, ce este această tremurare a inimii mele, acest plâns care stă să izbucnească în fiece moment, această sensibilitate extremă, ca și cum tot ceea ce se petrece împrejurul meu ar trece prin mine însumi?

Ce este această frică lăuntrică ale cărei valuri le simt, ce este vântul acesta interior care-mi spulberă mintea, care mă împiedică să mă concentrez la ceea ce fac, ce sunt aceste cutremure interioare provocând crăpături adânci în ființa mea?

De ce pare că totul se prăbușeșete, iar lumea așa cum am cunoscut-o… de ce dispare? De ce prietenii…

Vezi articol original 3,248 de cuvinte mai mult

2 gânduri despre „CRIZA PSIHO-SPIRITUALA DE TRANSFORMARE. NODURI SI SEMNE

Lasă un răspuns

